fredag den 8. juli 2011

Transtroemer er i London

Ok, jeg maa indroemme, Transtroemer er tager med mig paa sommerferie i London og der gaar noget tid foer han bringer sig selv paa banen paa bloggen med en laengere udredelse af sine evner. Ikke desto mindre passer storbyen ham glimrende. Den svenske natur er den perfekte kontrast til storbyen og Transteoemers multikulturelle applaus maa siges at falde i god jord her ogsaa. "Avisen en sommerfugl med snavsede vinger" den laeser jeg hver dag her i forsoeget paa at goere min ferie mere kulturel, men indtil videre er det kun blevet til et par Harry Potter anmeldelser. Er det kunst?

Hvis nogen har anbefalinger til nye engelske boeger, s[ skriver endelig en hurtig mail til mig paa gambianer7@gmail.com , jeg savner et litteraert indput og har ikke faaet forberedt mig.

Af bogkoeb regner jeg med at goere fundet af William Carlos Williams samlede digte, digte som jeg tror passer mig bedre end nogensinde. Og saa har jeg allerede anskaffet mig Roland Barthes "Mythologies" og er gaaet i gang med det meget relevante  perspektiv paa den moderne verden.

Jeg er klar over, at denne skrivelse bryder med bloggens principper, men sommerferien bryder flereprincipper end det meste andet, selv end de kristne helligdage!  Det betyder, at jeg skal besoege London Eye i morgen, noget jeg bestemt ikke havde forestillet mig>~)

Paa gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar